2010年4月5日月曜日

highschool

今日は春から御世話になる高校に挨拶と下見に行ってきました。

RIMG0073_convert_20100406184102.jpg

今年は半年はのんびり仕事をこなそうと思っていましたが急に決まったんです。

自分が高校生の時を思い返せば、ほとんど学校に行かず、駅前のサニーという喫茶店(今はカフェですが当時は喫茶店しか有りませんでした)でモーニングを食べスポーツ新聞を昼前まで読んで昼から学校に出勤という学生生活でした。

まさか自分が高校の先生になってしまうとは思いもよりませんでした。(笑)

まあ、教える事は主に金属加工なのでいつもと同じ内容なんですがね。

春休みなので学生さん達は少ししかいらっしゃいませんでしたが元気で真面目そうだったので楽しく仕事できそうです。

思いがけなく予定が詰まってしまいましたが、まあ 楽しくやろうかなって思います!

I have gone to the high school that goes in spring to greet and to make a preliminary inspection.

I was going to work peacefully and slowly during half a year this year. but, it has suddenly decided.

It hardly goes to school when I am a high school student.

I read sports news newspaper until the morning eating breakfast set in the coffee shop Sunny around the station.

And, I was going to work to the school in daytime.

The desire did not depend becoming surely the teacher at the high school I either.

The teach thing is chiefly metalworking.

There were few students because it was a spring vacation.
But, It seemed to be energetic and to be serious.

I think that I do happily.

0 件のコメント:

コメントを投稿