2010年2月13日土曜日

若者についていけず

今日は大学での仕事で高校生に鍛造を教えてました

久しぶりに朝8時に起き、朝の空気を吸いました

さぁ 高校生達と鉄をひっぱたき楽しむぞ!っと意気込み1日が始まりました

最初はみんなコークスの火に怯え 火花に怯え 恐る恐るな始まりでしたが、さすが若者、すぐに慣れそれぞれ色々な物を作り始めました

猫 キリン 葉っぱのキャンドルスタンド等々

僕は大ハンマーをフリフリ フラフラになってしまいクタクタです

若者達と倍以上の歳の差を感じてしまった1日でした

I taught the high school student the forge at the university today.

It occurred after a long time at 8 AM, and it breathed in the morning air.

Now. I will enjoy beating iron with high school students.

A day started.

Everyone was frightened first because of the fire of cokes and frighteningly because of the spark.

However, it became accustomed at once and it began to make various things respectively.
Cat, giraffe, and candle stand, etc.

I used the sledgehammer.

I became tired very much.

It was a day when the difference of the age twice or more had been felt young people.

0 件のコメント:

コメントを投稿