2010年2月18日木曜日

フィゲラス

20100218230540
20100218230434
今日もギャラリーソワカにて搬入作業でした

明日からの展覧会の準備は整いました

あとはお客さんに来て貰うだけです

搬入終了後 京都駅のフィゲラスで友人と3人でご飯を食べました

イカスミのパエリアを3人分頼んだのですが店員さんのオーダーミスで2人用のパエリアパンで作ってしまったらしく、作り直すためにサービスしてもらっちゃいました!ラッキー

作り直しはバレンシア風の魚介類パエリアを頼みました

思いがけないラッキーでお腹一杯になりました

いい1日になりました

I was carrying work at Gyallary sowaka today.
The preparation for the exhibition from tomorrow was complete.
The guest only comes.
After work had ended, I ate meal at Figeras with the friend.
I ordered for the paella of squid ink for three. However, the clerk retried to make it from the order mistake. It has served. Lucky!!.

Trying to make asked for the seafood paella of the Valencia style.
It became a full stomach as it was unexpected and lucky.
A good day came.

0 件のコメント:

コメントを投稿