2010年2月8日月曜日

やっと届いた!

20100208182825
20100208182633
頼んでおいた本がやっと届きました!

��998年のa+uのPeter Zumthor特集の臨時増刊です

少し前から目をつけていたのですが値段が高すぎて手が全く出ませんでした

しかし 最近ネットを見た

ら少し安くなっていて半日迷った挙げ句購入しました

買って大正解の内容でした

日本語の資料はかなり貴重で大変興味深い内容でした!

The book for which I had been asking was finally delivered.

It is a temporary special issue of the Peter Zumthor feature of the a+u magazine in 1998.

Because the price was too high, it was not possible to buy it though it marked down ahead a little.

However, when the net was seen recently, it was a little cheap.

I bought it though I hesitated at half a day.

It bought and the content of the right answer.

Japanese material was a considerably valuable, very interesting content.

0 件のコメント:

コメントを投稿