2010年3月27日土曜日

Departure

20100327162820
今日、僕の教え子がスペインの友人である鍛冶屋のTONIの所に旅立ちました。
��ONIがバルセロナで住居件アトリエを新築しているのですが、それの手伝いをしに行きました。
前もって溶接のレッスンをしてパスポートを取ってクレジットカードを取って順番万端で旅立って行きました。
多分、かなりのカルチャーショックを受けて帰ってくるんだろうなぁ

僕の友人のスペイン人はみんなイカれてる友人ばかりだから日本人の僕からしたら えっ!そんな緩くていいの!?って事ばかりだから(笑)
向こうも僕達の生活をみてジャパニーズ イズ クレイジ―と1日に何回も言ってるから御互いにおかしいのかもしれません・・・

頑張って働いてこい!
土産話が楽しみです!
20100327162820


My student started on a journey to the place of blacksmith's of the friend in Spain TONI today.

Perhaps, he might receive the culture shock and come back.
All of my friend's Spanish are crazy.

They also say on, 'Japanese is crazy' our life many times

Therefore, is it crazy in each other?

Work hard and work.
For me, it is the enjoyment to hear the story of travel.

0 件のコメント:

コメントを投稿