2010年3月10日水曜日

YOUNG SHOOTING #3

RIMG0046_convert_20100310210409.jpg

ギャラリーSOWAKAでの展覧会、YOUNG SHOOTING#3の搬入作業でした。

今日は山本哲也君の搬入でした。

彼は木彫で人物を制作をする作家です。

僕は彼の作家活動を初めからずっと知っていますが今回の作品は一番好きです。

技術的な進歩もさることながら彼にとって良いモチーフに出会えたんだなと思いました。

観ているこちらも微笑ましく暖かになれる作品です。

皆さんも是非起こしになれば頬を緩め暖かな気持ちになれると思います。

宜しくお願いします。

RIMG0046_convert_20100310210409.jpg

I was carrying work in gallery SOWAKA.

It was carrying of Tetsuya Yamamoto's work today.

He is artist that produces the person in the wood carving.

I have known his art activity since beginning.
I like this works.

He has advanced technically. It and I thought that it was able to meet a good motif for him.

His work can become pleasing by seeing.

I think that I can become calm feelings when you also come.

My best regards.

0 件のコメント:

コメントを投稿