2010年3月4日木曜日

Gallery Iteza

京都の河原町にあるギャラリー射手座に行ってきました

笹岡敬さんの展覧会です
笹岡さんは光など実体の無い素材を扱う作家さんです

ご存知の方も沢山いらっしゃるかと思いますがギャラリー射手座は地下にある一風変わった空間を持つギャラリーです

僕も二回ほど個展を開催したことがあるギャラリーです

僕が訪れた時は誰も人が居なく作品を鑑賞するにはベストなタイミングでした

世代的には10才以上先輩になる作家さんですがいい刺激を貰いました

そろそろ 展覧会の予定を入れたくなってきました

I went to gallery ITEZA in Kawaramachi in Kyoto.

It is Takashi Sasaoka's exhibition.
Mr. Sasaoka is an art person who treats the material such as light.

There is gallery ITEZA under the soil. A unique space there.

It is a gallery where I also have held the one-man show twice.

There were none of people when I visited. Therefore, it was timing best to appreciate the work.

The generation is senior's art person by ten years old or more. However, I got good stimulation.

It has come also for me to want to hold the exhibition.

0 件のコメント:

コメントを投稿